To skridt frem .. Og et tilbage.

large (3)

Jeg er inde i en periode, hvor jeg har virkelig svært ved at holde fast i det. Så går det super godt i et par uger, så falder jeg i i en uge og så videre. Det er absolut på ingen måde holdbart! Men jeg tager da i det mindste ikke på.. Og så bliver jeg ked af at jeg ikke kan holde mit til det jeg bør spise, og så bliver jeg ked af det og trøstespiser. Flot Christina.

Derfor skal der flere retningslinjer på herhjemme. Vi har sgu levet det søde liv lidt for længe (og kage m.m. er blevet en dagligdags ting) – og det er sgu slut nu! Jeg bliver nødt til at tage mig sammen og gøre sådan at vi ikke har alle de fristelser til at ligge rundt omkring i skabene. For det kan da godt være det lchf-kager, men uanset hvilken type kage det er – så er det jo ikke meningen at man skal spise det hver dag.

Så! Fra og med i morgen vil det foregå sådan her:

  • Jeg må ikke spise efter kl. 19.00
    Det er jo egentlig ikke noget nyt. Da det gik allerbedst var det faktisk også sådan her vi spiste. Desværre er det blevet sådan lidt mere tilfældigt hvornår vi spiser.. Det er slut nu. Så aftensmad er inden kl. 19.00 fra nu af.
  • Kun kage og søde sager i weekenden
    Nu skal det jo ikke forstås som om at jeg så bare må skovle kage og is konstant i weekenden. Selvfølgelig må jeg ikke det. Men istedet for at det er sådan noget vi gør ‘når vi har lyst’, er det måske en god idé at lave det være en weekendting.
  • Følge vores madplan!
    Ej, i den her uge er det egentlig gået okay.. Men ellers, så har vi lavet madplanen men flyttet/ændret på måltiderne hele tiden. Så er der ingen fidus ved madplanen.
  • Drikke noget mere!
    Ved at drikke noget mere, får jeg ikke lyst til at spise. Så hvis nu jeg prøver at drikke noget vand, hver gang jeg er sulten..
  • Spise vitaminer.
    Nu har jeg jo alle former for tilskud. Jeg har jo både almindelig vitaminpiller, men også rosenrod, zink og chrom – og de virker jo! Altså, når man husker at spise dem dagligt.
  • Motion, motion, motion!
    Jeg vil så gerne træne, men jeg ved ikke hvad der er sket? Det bliver sådan noget jeg gør engang imellem istedet for 3-4 gange i ugen som jeg lige havde gjort til en vane. Den vane vil jeg have igen!
  • Mættende måltider
    En fejl jeg har lavet de mange dage er faktisk, at jeg har haft en for lille madpakke med på arbejde. Det betyder så, at når jeg så kommer hjem ved 15tiden, så er jeg møg sulten – og så spiser jeg faktisk bare det jeg lige finder. Så for ikke at spise hele tiden, skal jeg blive bedre til at få mit fedt, så jeg forbliver mæt i længere tid.

Jeg skal nok lige få tryllet en vægtopdatering frem til jer.. Meeen. Nu vil jeg lige igang igen, så i får den nok først engang i påsken.

Har i nogle råd/fif i bruger for at blive på rette spor?

0 tanker om "To skridt frem .. Og et tilbage."

  1. Jeanette Henriksen

    Hejsa…

    Åh hvor jeg kender det.. Jeg er super umotiveret pt, men tror motivationen er ved at komme tilbage. Jeg har en gruppe på facebook som hedder Sundt. Det er god inspirration og støtte at hente.. 😛

    Knus <3

    Svar
    1. frkstubba Forfatter

      Ja, jeg skal også bare lige sparkes igang igen :p .. Jeg har også en facebook gruppe, som er god motivation. Gogo GIrls, hedder den. Tilmeld dig endelig 🙂

      <3

      Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *