Ugens mad- og træningsprogram

Jeg har besluttet mig for, at jeg indimellem vil vise jer hvordan programmet for min uge ser ud; både motion og mad. Dette er dog kun vejledende, men jeg prøver så vidt muligt at følge det til punkt og prikke. Da arbejde og fritidsaktiviteter ofte fylder meget, er nogle dages måltider mere spændende end andre. Jeg ved ikke om det har interesse at se hvad jeg spiser for at tabe mig? Jeg er ved at forsøge at mindske mine portioner af mad, men det skal jo ske over længere tid for at jeg ikke føler mig sulten. 

MANDAG
Morgen: Natural yoghurt med mandler eller frugt
Middag: Mexicanske pandekager med kød og salat
Aften: Grønsager og kød
Motion: Cykle

TIRSDAG

Morgen: Æg
Middag: Salat
Aften: Laks og salat/grønsager
Motion: Løbe

ONSDAG

Morgen: Natural yoghurt med mandler eller frugt
Middag: Salat
Aften: Boller i karry m. blomkål
Motion: Ingen

TORSDAG
Morgen: Natural yoghurt med mandler eller frugt // rettelse: æg

Middag: Salat
Aften: Rugbrød med pålæg/salat // rettelse: kylling og grønsager
Motion: Løbe // rettelse: Ingen

FREDAG
Morgen: Natural yoghurt med mandler eller frugt // rettelse: æg
Middag: Salat // rettelse: æg, banan og mandler
Aften: Hjemmelavet burgere // rettelse: bananpandekager (link)
Motion: Ingen

LØRDAG
Morgen: Æg // rettelse: æg og bacon
Middag: Salat // rettelse: stod sent op, så fik ingen
Aften: Pitabrød // rettelse: Majs og kød
Motion: Ingen

SØNDAG
Morgen: Æg og bacon
Middag:
Aften: Kød og grønsager
Motion: Cykle eller løbe

Og så lige en lille update; jeg har tabt mig cirka ½kg i løbet af sidste uge. Det går den rigtige vej, men det går bare alt alt alt for langsomt. Derfor har jeg sat mere motion ind i denne uge end normalt (normalt løber jeg 2 gange om ugen). Derudover prøver jeg som før nævnt at spise mindre, det må jo også gøre et eller andet. Jeg har dog ikke målt mig, så det kan selvfølgelig godt være der er sket en masse der, som jeg ikke kan se på vægten. Men jeg føler heller ikke rigtig der er sket noget. 
Jeg er igang med at finde spændende opskrifter, så hvis i har en lækker opskrift som I gerne vil dele med mig – så skriv endelig en kommentar. Jeg har brug for lidt fornyelse, hvad angår mad.

Hvis I er nysgerrige omkring noget, så spørg endelig.

6 tanker om "Ugens mad- og træningsprogram"

  1. Christina

    Hejsa.
    Du kan vidst fjerne rammerne ved at:

    – Gå ind i 'skabelon' på din bloggerside
    – Tryk på 'tilpas'
    – Tryk 'avanceret'
    – Vælg 'billeder' i listen
    – Der skal du så vælge 'transparent' ved 'baggrundsfarve' og 'kantfarve'.

    Så burde dine rammer være væk 🙂

    Svar
  2. Tenna

    Hej, vil du ikke hjælpe mig med at få fjernet rammerne fra mine billeder? Har fulgt din guide, men har stadigvæk de grimme rammer (skyggerne er væk). :/

    Svar
  3. Tenna

    Hej, vil du ikke hjælpe mig med at få fjernet rammerne fra mine billeder? Har fulgt din guide, men har stadigvæk de grimme rammer (skyggerne er væk). :/

    Svar
  4. Christina

    Man skal starte et sted 🙂 .. Jeg startede også først med kostændring, og derefter begyndte jeg at motionere. Jeg synes der var for meget nyt, hvis jeg fra den ene dag til den anden både ændrede kost og skulle til at motionere.

    Uh, jeg vil glæder mig til følge med på din blog 🙂

    Svar
  5. Mosekonen morgendug

    Du er bare så sej, synes jeg.
    Løbe kan jeg ikke, men noget skal der nu gøres, så jeg hopper med på *ændre-kostvaner-vognen*.
    Begyndte så småt igår og vil langsomt glide over i en anden kost efterhånden som det der er i køleskab osv er spist, for jeg smider ikke mad ud 🙂

    Fastsat mål er der endnu ikke, men det er helt sikkert, at mit bentøj og knæ vil blive rigtig glade, hvis jeg smed nogle kilo.

    Når jeg er klar, vil der komme indlæg om det på min blog.

    God uge til dig

    Svar
  6. Mosekonen morgendug

    Du er bare så sej, synes jeg.
    Løbe kan jeg ikke, men noget skal der nu gøres, så jeg hopper med på *ændre-kostvaner-vognen*.
    Begyndte så småt igår og vil langsomt glide over i en anden kost efterhånden som det der er i køleskab osv er spist, for jeg smider ikke mad ud 🙂

    Fastsat mål er der endnu ikke, men det er helt sikkert, at mit bentøj og knæ vil blive rigtig glade, hvis jeg smed nogle kilo.

    Når jeg er klar, vil der komme indlæg om det på min blog.

    God uge til dig

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *