Madplan: uge 2

Så kom resten af madplanen. Jeg undskylder det tog så lang tid, men jeg kom fuldstændig fra det. Men bedre sent end aldrig, ikke? I skal endelig spørge, hvis der er nogle af retterne I vil vide mere om.

Se også: Madplan: uge 1
 
DAG 8 (mandag):
Morgenmad: Blødkogt æg og yoghurt med friske jordbær
Formiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Frokost: Kold kylling med coleslaw
Eftermiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Aften: Quiche Lorraine m/ mixed salat
DAG 9 (tirsdag):
Morgenmad: Spejlæg med bacon
Formiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Frokost: Kold quiche med bønnesalat
Eftermiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Aften: Kalkunfrikadeller med stuvet blomkål
DAG 10 (onsdag):
Morgenmad: Røræg med bacon
Formiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Frokost: Kankulfrikadeller med kold “kartoffelsalat”
Eftermiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Aften: Lammeculotte med æblesauce
DAG 11 (torsdag):
Morgenmad: Pocherede æg med sprødstegt parmaskinke
Formiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Frokost: “pastasalat” med skinke
Eftermiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Aften: Peberbøf med hvidløgskokette
DAG 12 (fredag):
Morgenmad: 2 spejlæg med agurk eller tomat
Formiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Frokost: Skinke med sennepscreme og purløg
Eftermiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Aften: Urtefarseret laksetournedos
DAG 13 (lørdag):
Morgenmad: Blødkogt æg og ymer med jordbær
Formiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Frokost: Omelet med fyld
Eftermiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Aften: Pandekager med stenbiderrogn. Faseret kyllingebryst med squash-røsti. Jordbær-is med mynte.
DAG 14 (søndag):
Morgenmad: Kvark med 1/4 appelsin
Formiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Frokost: Frittata med tun og asparges
Eftermiddag: Frit valg (fx. æg, ostehaps, mandler eller kød fra aftensmaden – aldrig frugt!)
Aften: Champignonsuppe. Marineret lammekølle med lynstegte grøntsager. Cappuccino marengs.

2 tanker om "Madplan: uge 2"

  1. Christina

    Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål 🙂

    Vi snakkede nemlig også om det ved madplan 1 🙂 .. Men ja, det er noget med at frugt indeholder en stor del kulhyldrater, og det er dem man skal holde sig fra ved denne 'kur'. 🙂

    Men det er kun de to første uger, man skal holde sig helt fra det – efterfølgende må man gerne spise frugt engang imellem.

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *